01-02-2013

Muzikale gedichtendag

Hallo iedereen,
Gisteren was het gedichtendag.
We hebben bezoek gehad van 2 mevrouwen van de bib.
We hebben samen met alle scholen van  Haaltert één groot kettinggedicht gemaakt.
Elke klas maakte 1 strofe.
Hier zie je het gedicht.




Muziek maakt me blij,
Dat maakt me vrij.
Dansen op de beat,
En ik voel me karrewiet. (De Bloesem )

Ik heb een gitaar
Met een gebroken snaar.
‘k Speel er graag op,
Maar iedereen vindt het een flop. ( De Zilverberk )

Ik heb een muzikaal idool,
Die speelt cool viool.
Ik voel me mega fier
Bij het horen van dat getierelier. ( Sint-Gorik 6A )

Ik speel graag trompet,
Dat is dolle pret.
We lopen in de stoet
Met een zingende hoed . ( Sint-Gorik 6B )

Lana zingt misschien op tv,
Ze doet aan junior eurosong mee.
Ze speelt ook nog gitaar,
We zijn heel trots op haar !!! ( De Krekel )

Netsky is supergoe,
Je wordt het nooit moe!
We luisteren naar “Give and Take”,
En we nemen echt geen break! ( Sint-Aloysius )

Muziek is mijn leven,
Je kan er alles in geven.
En nu gaan we swingen,
En dansen en springen! ( Molenveld )

Jonatan-Tessa